Kirjan kansi, jossa varjokuva viidakost ja pantterista.

Mowgli on pieni poika, joka kasvaa viidakossa susien kanssa. Kun Mowgli kasvaa aikuiseksi, hän joutuu tekemään vaikean päätöksen: Jääkö hän viidakkoon vai meneekö hän ihmisten luo?

Lue katkelma kirjasta:

Viidakkopoika

Tahdotko vielä pitää hänet? susi-isä kysyi susiemolta.

– Hän tuli alasti, yöllä ja yksinään eikä pelännyt. Tiikeri olisi hänet tappanut ja sen jälkeen kyläläiset olisivat olleet meidän kimpussamme. Pidän hänet varmasti, susiemo päätti.

Sitten susiemo alkoi puhua ihmisen pennulle:

Voi sinua Mowglia, sillä Mowgli, Sammakko, olkoon nimesi.

Viidakkopoika, Avain / BTJ Finland 2016

ISBN/EAN: 978-952-304-092-2