Valkea kuin lumi

Lumikki on lomalla Prahassa. Hän tapaa tytön, joka sanoo, että hän on Lumikin sisko. Lumikin täytyy miettiä, kehen ihmiseen hän voi luottaa.
Lue katkelma kirjasta:
Valkea kuin lumi
Lumikki ja Zelenka ehtivät jutella vain hetken, ja sitten Zelenkan piti lähteä.
– Oikeastaan minä en saisi olla ulkona. Minun oli kuitenkin pakko nähdä sinut, Zelenka sanoi.
– Onko sinulla puhelinta? Lumikki kysyi.
– Ei tietenkään. Se on turhuutta, Zelenka vastasi.
Valkea kuin lumi, Avain / BTJ Finland 2017
ISBN/EAN: 9789523041547