Tuulen puolella

Maria Kallio on palaamassa äityislomaltaan Espoon poliisiin. Marian poikaystävä Lintumies-Harri on kuollut edellisenä vuonna eräällä Espoon saarella. Tasan vuosi kuoleman jälkeen saarelta löytyy kuollut mies. Kyseessä ei voi olla sattuma.
Lue katkelma kirjasta:
Tuulen puolella
Kuulusteluhuoneen ulkopuoellla Tapio Holma on odottamassa Riikkaa. Ovi jää auki ja kuulen heidän keskustelunsa.
– Mennään Riikka minun luokseni. Ei olla saatu olla kahdestaan pitkään aikaan, Tapio Holma sanoo.
– Haluan olla vähän aikaa yksin. Vie minut kotiin. Tai pääsen minä bussillakin, Riikka vastaa.
Kuulen, kuinka Riikka lähtee kävelemään. Hetken päästä Holma lähtee hänen peräänsä.
Tuulen puolella, Avain / BTJ Finland 2017
ISBN/EAN: 9789523041585