Turvallisella mielellä

On suuri lahja, jos voi luottaa siihen, että elämä on Jumalan kädessä. Eeva Eerolan kirja koostuu lyhyistä luvuista, joissa hän puhuu taivaan Isän huolenpidosta. Jokaisen luvun alussa on Raamatusta tuttu, turvallinen ajatus. Kirjailija vakuuttaa, että Jumala ei koskaan hylkää lapsiaan.
Eeva Eerolan kerronta viestii iloa, rauhaa ja suurta lohdutusta jokaiselle, joka kantaa elämän taakkoja. Kirja on selkokielinen eli se on helposti ymmärrettävä ja mutkaton. Teksti on tavanomaista isokokoisempaa.
Lue katkelma kirjasta:
Turvallisella mielellä
Jumalan huolenpito
”Kaikki katsovat odottaen sinuun, ja sinä annat heille ruoan ajallaan. Sinä avaat kätesi ja hyvyydessäsi ravitset kaiken mikä elää.”
Psalmien kirja 145: 15–16
Mies seisoo peltonsa vierellä. Hä on muokannut maan ja kylvänyt siemenen peltoon. Nyt hän jää odottamaan. Muuta hän ei voi tehdä.
Jotta siemen lähtisi kasvamaan, se tarvitsee lämpöä, valoa ja sadetta. Niitä kylväjä ei voi antaa. Ne tulevat Jumalalta.
Ihminen kylvää, mutta olosuhteet ja kasvun antaa Jumala. Hän antaa auringon paistaa ja vesisateen tulla oikeaan aikaan.
Turvallisella mielellä, Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy 2013
ISBN/EAN: 978-952-247-417-9