Kari Hotakainen (s. 1957) on suomalainen kirjailija. Hän seurasi vuoden ajan Kimi Räikkösen elämää

ja haastatteli ihmisiä, jotka tuntevat Kimin. Ennen Kimin tapaamista Kari Hotakainen

ei tiennyt autourheilusta juuri mitään. Kimi Räikkönen (s. 1979) on suomalainen Formula 1 -kuljettaja.

Hän on kotoisin Espoosta, mutta asuu tällä hetkellä Sveitsissä vaimonsa ja kahden lapsensa kanssa.

Kimi Räikkönen tunnetaan miehenä, joka ei puhu paljon.

Nyt hän on puhunut.

Kari Hotakaisen Tuntematon Kimi Räikkönen on Suomen myydyin urheilukirja.

Kirja on käännetty useille kielille, ja nyt sen voi lukea myös selkokielellä Hanna Männikkölahden mukauttamana.

Tuntematon Kimi Räikkönen

Tuntematon Kimi Räikkönen, Avain / BTJ Finland Oy 2019