Taataa ja Tuutuu – Kuuropieru

Nolojen tilanteiden erikoismies ”isä” joutuu Timo Härkösen kirjassa tukalaan tilanteeseen. Onneksi paikalla on nokkelia lapsia auttamassa isää. Isä makaa sohvalla. Lapset leikkivät lattialla. Olohuoneessa haisee pahalle… Kirja on Timo Härkösen ensimmäinen selkokirja.
Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjavälityksessä. Uusimmat kirjat esitellään Uutuudet-kohdassa.
Lue katkelma kirjasta:
Taataa ja Tuutuu
Minä, Tuutuu ja mummo menemme leikkimään alakertaan.
Samalla portaissa kuuluu iso pieru.
– MIkä se oli? kysyy Tuutuu.
– Tohveli narahti, vastaa mummo.
– Onpa se outo tohveli, minä ihmettelen.
– Ei tohveli voi narista, nauraa Tuutuu.
Mummolta pääsi pieru.
Taataa ja Tuutuu – Kuuropieru, Kustannustalo Maria Oy 2013