Muistatko Sakun, spesiaalin lapsen? Minä olen kyseinen tyyppi!

Olen kasvanut 9-vuotiaasta pikkupojasta 15-vuotiaaksi spesiaaliksi nuoreksi.

Autismi tuo edelleen arkeeni joitakin haasteita, mutta olen oppinut hyväksymään ne osaksi itseäni.

Mitä ei voi muuttaa, sen kanssa pitää oppia elämään. Niin minä olen ajatellut sen.

Kirjassa kerron teille arkeni iloista ja haasteista. Saatte lukea ensimmäisistä kotibileistäni,

opiskeluhaaveistani, uusista mielenkiinnon kohteistani ja olenpa aloittanut rippikoulunkin.

Tyttöystävän etsintä on käynnissä. Mikä ei olekaan aivan yksinkertainen asia.

Miten löytää juuri sopivan neutraalilta tuoksuva tyttö? En ole vielä kotipesää jättämässä,

mutta äiti miettii jo tulevaisuutta. Kirjan lopussa äitini kertoo ajatuksiaan erityislapsen itsenäistymisestä.

Saku, spesiaali nuori

Saku, spesiaali nuori, Aivoliitto ry 2019