Rapu

Rapu on syntynyt kesällä 21. kesäkuuta ja 22. heinäkuuta välisenä aikana.

Rapu on yhtä aikaa sekä herkkä että kova ihminen. Ulospäin hän saattaa näyttää kovalta. Itse asiassa rapu on usein hyvin ujo ja vetäytyvä.

Ravulla on hyvä muisti. Rapu on usein hyvä koulussa. Rahojen kanssa rapu on tarkka, joskus jopa saita. Toisaalta rapu on tarpeen tullen hyvin antelias.

Toisinaan rapu saattaa vaikuttaa ärtyneeltä, vaikka hän haluaa vain olla rauhassa. Rapu viihtyy yksin, mutta ei kuitenkaan ole yksinäinen. Ravun kanssa tutustuminen saattaa viedä paljon aikaa. Se kuitenkin kannattaa, sillä ravusta saa lopulta elinikäisen ystävän.