Rambo
Rambo on kahdeksannella luokalla. Hänellä on ADHD ja masentunut äiti. Mutta Rambo ei luovuta. Hän haluaa tehdä roikkumisen maailmanennätyksen sekä pelastaa maailman ja äidin. Kesäloma alkaa ja Rambo pääsee paratiisiin:
äidin poikaystävän Rotan mökille. Aamu-uinti. Aamupala. Makaronilaatikko. Pullakahvit. Aikuisia, jotka välittävät.
Sekä tyttö nimeltä Liina. Rambo on koskettava ja hauska kertomus nuoresta, joka on kasvanut kaksin äidin kanssa. Vaikka lähtökohdat ovat karut, Rambo ei luovuta.
Rambo
Rambo, Avain / BTJ Finland Oy 2019