Presidentin painajainen

Eräänä yönä presidentinlinnasta katoaa jotain mittaamattoman arvokasta. Tästä alkaa presidentin painajainen, johon Seela päättää järjestää onnellisen lopun. Hän käynnistää monimutkaisen operaation presidentin maineen pelastamiseksi. Pystyykö Seela ratkaisemaan pulman salassa? Onko kadonneessa tavarassa taikavoimaa? Kuka huhuilee salakäytävässä? Seelan loma muuttuu kilpajuoksuksi aikaa vastaan. Presidentin painajainen on itsenäinen jatko-osa Pulmista pahin -jännärille. Pelastuspartion apua tarvitaan taas!
Lue katkelma kirjasta:
Presidentin painajainen
Kun Seela nojasi pesukoneeseen, se liikahti paikaltaan.
– Hei, tämähän on ihan kevyt! Seela huudahti hiirille, jotka hyppäsivät hermostuneina kylmälle lattialle.
Pyykkikoneen keveys ei tainnut tulla heille yllätyksenä. Seela tutki ja tunnusteli konetta. Se tosiaan liikkui paikaltaan helposti.
Koneen takaa tuntui puhaltavan vieno ilmavirta. Seela työnsi pesukonetta lisää. Hän halusi nähdä, mitä koneen takana oli.
– Vaut-si, Seela sanoi ihaillen, kun hänen eteensä aukeni ihmisen mentävä pimeä salakäytävä.
Presidentin painajainen, Opike / KVL 2015
ISBN/EAN: 978-951-580-631-4