Pimeyden tango

Turkulainen yksityisetsivä Jussi Vares saa selvitettäväkseen kiperän tapauksen, tangokuningas Harry Koivikon murhan. Koivikko puukotettiin kuoliaaksi kuusi vuotta sitten. Murhaaja on edelleen vapaana.
Jussi Varesta työllistää myös insinööri Erkki Vehmanen, joka haluaa tietää enemmän vaimonsa puuhista.
Saamaan aikaan Jussi Vareksen vanha vihollinen Veikko Hopea pääsee lomalle vankilasta ja päättää käydä tervehtimässä Varesta.
Lue katkelma kirjasta:
Pimeyden tango
Ovi oli auki matkustajakoti Satumaan huoneeseen numero 15. Olga ja Mononen seisoivat kynnyksellä. Jussi Vares seisoi keskellä huonetta. Tässä huoneessa Harry Koivikko oli murhattu. Vares katsoi ympärilleen.
– Ruumis makasi selällään siinä, missä seisot, Mononen selitti.
Vares katsoi lattiaa. Siinä ei ollut enää mitään jälkiä. Murhasta oli sentään kuusi vuotta aikaa.
Pimeyden tango, Opike / KVL 2015
ISBN/EAN: 978-951-580-630-7