Oinas

Oinaat ovat syntyneet 21. maaliskuuta ja 19. huhtikuuta välisenä aikana.

Oinas on rohkea ja tarmokas ihminen. Hän saattaa kuitenkin ajoittain olla myös vastuuton ja itsekäs. Oinaan omapäisyys tulee ilmi ajoittain kiukutteluna. Oinas ei pidä yhtään siitä, että häntä määräillään.
Vaikka oinas on määräävä luonne, perhe ja ystävät ovat hänelle todella tärkeitä. Oinas on erittäin seurallinen. Hän haluaa pitää läheistensä kanssa hauskaa. Oinaalla saattaa olla vilkkaan luonteen takia joskus keskittymisvaikeuksia.