Maailman ympäri 80 päivässä

Phileas Fogg lyö suuresta rahasummasta vetoa, että hän pystyy matkustamaan maailman ympäri 80 päivässä. Alkaa unohtumaton seikkailu, joka on ilahduttanut lukijoita vuodesta 1872 asti.
Lue katkelma kirjasta:
Maailman ympäri 80 päivässä
Jean yritti sanoa jotain, mutta sanat jäivät hänen suuhunsa. Hän meni huoneeseensa ja huusi:
– Kyllä elämä on kovaa. Ja minä kun toivoin saada olla rauhassa!
Nopeasti Jean laittoi matkalaukun valmiiksi.
– Maailman ympäri 80 päivässä? Olikohan herra Fogg aivan hullu?
Maailman ympäri 80 päivässä, Avain / BTJ Finland 2017
ISBN/EAN: 9789523041288