Luminainen

Naisten terapiakeskuksen johtaja katoaa. Maria Kallio selvittää sitkeästi tapausta, oudosta väsymyksestään ja pahoinvoinnistaan huolimatta.
Kirja on neljäs osa suosittua Maria Kallio -selkokirjojen sarjaa.
Naisten terapiakeskuksen johtaja katoaa.
Onko hänet murhattu?
Maria Kallio selvittää sitkeästi
tapausta, oudosta väsymyksestään
ja pahoinvoinnistaan huolimatta.
Kirja on neljäs osa suosittua
Maria Kallio -selkokirjojen sarjaa.
Lue katkelma kirjasta:
Luminainen
Taivaalta sataa räntää, kun ryntään ravintolasta kadulle. Kävelen lähimpään baariin lämpimään. Otan ykkösoluen ja huomaan, että yhdessä pöydässä istuu Joona Kirstilä.
Kävelen Kirstilän pöytään ja kysyn: ”Miten menee?”
”Nyt menee huonosti. Elinan mukana kuolivat kaikki sanatkin. Oletteko saaneet selville mitään?”
Luminainen, Avain / BTJ Finland 2015
ISBN/EAN: 978-952-304-073-1