Leijona

Leijona on syntynyt loppukesällä 23. heinäkuuta ja 22. elokuuta välisenä aikana.

Leijona on ylpeä ja itsevarma. Aivan kuin oikea leijona. Samalla leijona on kuitenkin myös lämpöinen ja sydämellinen ihminen. Leijonasta tulee helposti menestyvä joukon johtaja.

Leijona on mukavuudenhaluinen. Siksi leijonasta voi saada sellaisen kuvan, että hän on laiska. Leijona on kuitenkin tosiasiassa hyvin ahkera ja määrätietoinen. Hän vain osaa nautiskella.

Leijona voi olla joukossa hiukan syrjäänvetäytyvä. Hän ei kuitenkaan välttämättä ole vain omissa ajatuksissaan, sillä leijona haluaa tarkkailla tilannetta rauhassa. Tästä syystä leijona tarvitsee paljon omaa tilaa.