Kotitekoisen poikabändin alkeet

Ysiluokkalainen Rene Kolppanen ei halua olla enää huomaamaton. Hän päättää perustaa poikabändin. Mutta miten voi perustaa bändin, jos ei osaa soittaa, laulaa tai tanssia? Ensin pitää saada pari kaveria mukaan. Seuraavaksi harjoitellaan. Paljon. Ja mokaillaan. Vähän. Pieni määrä onnea tarvitaan myös.
Pian kaikki koulussa tietävät, kuka on Rene ja ketkä soittavat poikabändissä.
Lue katkelma kirjasta:
Kotitekoisen poikabändin alkeet
Mun elämän kohokohta on se, että Sofia sanoo mun nimen väärin. Haluan jotain parempaa, sanoin Onnille.
– Mä ymmärrän sua, mutta tuo bändi on ihan hullu idea. Eihän me osata edes soittaa eikä laulaa, Onni sanoi.
Kotitekoisen poikabändin alkeet, Opike / KVL 2017
ISBN/EAN: 978-951-580-678-9