Kalat ovat herkkiä
Kalat ovat syntyneet 20. helmikuuta ja 20. maaliskuuta välisenä aikana. Heitä pidetään tunteellisina ja herkkinä ihmisinä.
Kalat pitävät kaikesta kauniista. He ovatkin usein taiteellisia ja kauniita. Monet taitelijat ovat horoskoopiltaan kaloja.
Kalat haaveilevat paljon ja heillä on voimakas mielikuvitus. Kala saattaa viettää aikaa paljon itsensä kanssa ja omassa maailmassaan. Kalan aika ei yleensä käy pitkäksi.
Vaikka kala viihtyy yksin, hän ei kuitenkaan halua olla aina yksin. Kala osaa olla seurallinen. Kalat eivät halua loukata toisia. Sen sijaan he haluavat auttaa ja huolehtia ystävistään. Kala on aina valmis keskustelemaan ystäviensä kanssa vaikeistakin asioista.