Heinähattu, Vilttitossu ja ärhäkkä koululainen

Heinähattu ja Vilttitossu seikkailevat ensimmäisen kerran selkokirjassa! Heinähatun luokka pääsee retkelle ja onkimaan. Vilttitossua harmittaa. Mitä tapahtuu, kun Heinähattu luulee, että retki on peruttu?
Lue katkelma kirjasta:
Heinähattu, Vilttitossu ja ärhäkkä koululainen
Oli aikainen aamu. Heinähattu tuhisi unissaan. Vilttitossu oli väsynyt, mutta hän ei halunnut nukkua. Hän nousi ylös sängystä ja huomasi Heinähatun olkihatun. Hän otti hatun ja piilotti sen sänkyynsä. Minulla täytyy olla koulussa Heinähatun vaatteet, Vilttitossu ajatteli.
Heinähattu, Vilttitossu ja ärhäkkä koululainen, Avain / BTJ Finland 2018
ISBN/EAN: 978-952-304-156-1