Harmin paikka

Nuori nainen Armi on kuollut. Armi löydetään kuristettuna pihalta. Kuka on murhaaja? Onko hän Armin poikaystävä, sisko, pomo vai poikaystävän äiti?
Maria Kallio on nyt juristi. Aiemmin hän on toiminut poliisina. Nyt Maria selvittää rikosta, johon saattaa liittyä toinenkin murha. ”Harmin paikka” on toinen selkokielelle mukautettu Maria Kallio -dekkari.
Lue katkelma kirjasta:
Harmin paikka
Kimmoko syyllinen?
Armi sanoi eilen, että haluaa kysyä minulta jotain. Ehkä hän halusi puhua jostain poliisiasiasta. Ehkä joku kuuli, että sovimme tapaamisen kahdeksi. Sitten tämä joku menikin sinne itse, koska ei halunnut Armin puhuvan minulle. Yritin miettiä, ketkä eilen kuulivat asiasta. Kesken miettimisen soi puhelin.
”Kimmo tässä hei”, sanoo pelästynyt ääni.
”Kimmo! Haluatko puhua Antin kanssa?”
”Ei, mä haluan puhua sinun kanssasi. Minut on pidätetty Armin murhasta. Rupeatko mun asianajajakseni?”
Harmin paikka, Avain / BTJ Finland Oy 2013
ISBN/EAN: 978-952-304-003-8