Härkä

Härkä on syntynyt 20. huhtikuuta ja 20. toukokuuta välisenä aikana.

Härkä voi olla jopa rasittavan itsepäinen. Sinnikkyydellään hän myös selviää mistä tahansa. Härällä on paljon tahdonvoimaa ja kovasti luonnetta, aivan kuin oikealla härällä. Härkä ei kuitenkaan ole sydämetön, vaan tunteellinen. Itsepäisyyden lisäksi härkä on hyvin käytännöllinen. Siitä syystä hän selviää elämästä useimmiten hyvin.

Härkä on myös ehdottoman rehellinen. Hän ei osaa kertoa edes viattomia, valkoisia valheita. Härkä rakastaa kaikkea kaunista. Raha ja mukava elämä ovat hänelle tärkeitä asioita.