Emman ja Eetun koirapulma

Emma ja Eetu lähtevät koiran perään, kun se karkaa. Entä jos se ei löydy? Eikä heillä ihan oikeasti taida olla lupaa lähteä etsimään koiraa. Kirja jatkaa Emman ja Eetun tarinaa, joka alkoi kirjassa Emman ja Eetun yllätyslöytö.
Lue katkelma kirjasta:
Emman ja Eetun koirapulma
Yhtäkkiä Emma huomaa jälkiä lumessa ja hakee Eetun katsomaan.
– Ne täytyy olla Pulmun, hän sanoo huolestuneena.
Eetu tutkii jälkiä ja toteaa:
– Ne menee oihasta pois.
Emma kauhistuu:
– Pulmu on kiivennyt kinokselle ja mennyt aidan yli. Se on karannut.
Emman ja Eetun koirapulma, Avain / BTJ Finland 2017
ISBN/EAN: 978-952-304-129-5