Ohjeet turvalliseen ruoanlaittoon

Käsienpesua altaassa

Pese kädet hyvin ennen kuin aloitat.

 

Tyttö, joka niistää.Älä tee ruokaa muille, jos olet sairas.

 

Veitsien pesemistä

Pidä työvälineet puhtaina.

 

Paistinpannu, jossa on höyryävää ruokaa.

Kuumenna ruoka hyvin.

 

Kasvisten pesemistä

Pese kasvikset huolellisesti.

 

Lautanen, jossa on pastaruokaa.

Tarjoile ruoka heti valmistamisen jälkeen.

 

Nainen, joka laittaa ruokaa jääkaappiin.

Säilytä ruoat kylmässä.

 

Sivu julkaistu 2.12.2013