Aino ja Matias viettävät kesää uudessa kodissa,

jossa on oma piha

ja kivoja kavereita naapureina.

Heidän kesässään ei ole yhtään tylsää päivää.

Lapsethan tietävät,

että seikkailu odottaa jokaisen kiven ja kannon takana!

Aino ja Matias -tarinoissa eletään ihanaa kesäistä arkea, seikkaillaan ja käsitellään tunteita. Ainon ja Matiaksen lisäksi tapaamme heidän vanhempansa, naapurin lapsia ja muita tuttavuuksia. Ainon ja Matiaksen kesäkirja sisältää kolme erillistä tarinaa.

Lue katkelma kirjasta:

Aino, Matias ja hauskat lomapäivät

Eräänä päivänä Matias potkii palloa nurmikolla.

Jasmiinin kukat ovat juuri puhkeamassa,

sellaiset kauniit, tuoksuvat ja valkoiset.

Pallo vierii korkeaan ruohikkoon pensaan alle.

Matias pinkaisee hakemaan sitä,

mutta pysähtyy katselemaan näkyä pensaan alla.

Mansikoita! Metsämansikoita!

Niitä on kaikkialla, vaikka kuinka paljon.

Aino, Matias ja hauskat lomapäivät, Kustannus Oy Pieni Karhu 2018

ISBN/EAN: 978-952-7315-25-5