Main menu

Skip to primary content
Skip to secondary content

selko.fi

  • Nyt
  • Apua arkeen
  • Tietoa Suomesta
  • Kirjat ja esitteet
  • Muut selkosivut
Etusivu » Kirjat ja esitteet » Verkkokirjat » Nuorten tarinat

Nuorten tarinat

Poika seisoo talvimaisemassa huoltoaseman pihalla, piirroskuva.

Peuranmetsästäjät

Kirja kertoo peuranmetsästystä harrastavasta Jaakosta, joka saa metsästysreissulle uuden kaverin, Saken. Sakesta paljastuu kuitenkin melkoinen yllätys!

Tanssiva tyttö, taustalla kolme nuorta pöydän ääressä, piirroskuva.

Lauran bileet

15-vuotiaan Lauran tylsään kesään tulee kiinnostava käänne, kun vanhemmat lähtevät mökille. Mitä sitten tapahtuukaan?

Poika istuu nojatuolissa koira sylissään, piirroskuva.

Jaakko ja Jekku 2 -sarjakuva

Jaakon ja hänen Jekku-koiransa hauskat seikkailut jatkuvat sarjakuvakirjan toisessa osassa.

Jaakko ja Jekku -sarjakuva

Hauska sarjakuva kertoo Jekku-koirasta ja hänen omistajastaan Jaakosta.

Piirroskuvassa kaksi poikaa ja heidän takanaan aavemainen piirroshahmo.

Avaimet

Ystävykset Eetu ja Riku selvittävät kadonneitten avainten mysteeriä.

Saralle riitti

Saralle riitti

Saraa kiusataan koulussa. Eräänä päivänä Sara saa tarpeekseen kiusaamisesta. Mitä sitten tapahtuu?

Tyttö ja poika katsekontaktissa, pojan käsi tytön harteilla.

Leirikoulurakas

Leirikoulurakas kertoo Annasta, joka ihastuu leirikoulussa Villeen.

Julia ja kalat

Julia ja kalat

Julia ja kalat kertoo yksinäisestä koulutytöstä, Juliasta.

Roni toipuu kolarista

Kuinka Roni toipuu kolarista

Roni on joutunut vakavaan onnettomuuteen, joka varjostaa hänen elämäänsä.

Aleksin lauantai

Eräänä lauantaina Aleksi joutuu erikoiseen tilanteeseen. Lue ja kuuntele, mitä Aleksille ja hänen ystävälleen tapahtuu.

Ota yhteyttä  |  Tietoa selkosivuista  |  Saavutettavuusseloste
© Selkokeskus, Papunet 2021
Top