Aarresaari

Aarresaari on seikkailukirjojen klassikko. Nuori Jim saa käsiinsä aarrekartan ja lähtee etsimään aarretta. Alkaa jännittävä seikkailu, joka vie Jimin aarresaarelle.
Aarresaari on ensimmäinen Avaimen selkokielisten klassikoiden sarjassa.
Kustanjaja: Avain / BTJ Finland 2015
Lue katkelma kirjasta:
Aarresaari
Kaikki oli minulle uutta ja ihmeellistä: lyhyet komentosanat, pillinpuhallukset ja miesten kiireiset puuhat laivalyhtyjen tuikkivassa valossa.
”Kuule Silver, aloita nyt laulu”, joku joukosta ehdotti.
”Se entinen”, toinen lisäsi.
”Oikein miehet”, Silver sanoi aloitti minulle tutun laulun:
Viisitoista miestä arkulla vainaan. Ja joko miehistö yhtyi sitten:
Hei ja rommia pullo!
Aarresaari, Avain / BTJ Finlnad 2015
ISBN/EAN: 978-952-304-074-8