Kirjan Valkea kuin lumi kansikuva

Lumikki on lomalla Prahassa. Hän tapaa tytön, joka sanoo, että hän on Lumikin sisko. Lumikin täytyy miettiä, kehen ihmiseen hän voi luottaa.

Lue katkelma kirjasta:

Valkea kuin lumi

Lumikki ja Zelenka ehtivät jutella vain hetken, ja sitten Zelenkan piti lähteä.

– Oikeastaan minä en saisi olla ulkona. Minun oli kuitenkin pakko nähdä sinut, Zelenka sanoi.

– Onko sinulla puhelinta? Lumikki kysyi.

– Ei tietenkään. Se on turhuutta, Zelenka vastasi.

Valkea kuin lumi, Avain / BTJ Finland 2017

ISBN/EAN: 9789523041547