Kirjan Unohtunut poika kansikuva

Veeti on tavallinen poika, omasta mielestään liiankin tavallinen. Äkkiä Veetin elämä muuttuu, kun hän joutuu toiseen maailmaan, Harsomaailmaan. Siellä Veeti saa yllättävän oppaan, tutustuu liekkoihin ja lähtee mukaan taisteluun.

Satu Leiskon selkokielinen nuorten fantasiakirja vie lukijan ollumien ja liekkojen arvoitukselliseen maahan. Unohtunut poika on itsenäinen jatko-osa teokselle Unohtunut maa.

Lue katkelma kirjasta:

Unohtunut poika

Minulla oli repussani tulitikut. Sytyttäisin nuoleni tuleen ja ampuisin kohti ollumien tornia.

Kaivoin tulitikut nopeasti esille. Kokosin viereisestä puusta tupon naavaa ja kiedoin sen nuoleeni. Sitten sytytin naavan tuleen. Ammuin nuolen tornia päin ja osuin keskelle seinää.

Unohtunut poika, Opike / KVL 2017

ISBN/EAN: 978-951-580-677-2