Kirjan Tuulen puolella kansikuva

Maria Kallio on palaamassa äityislomaltaan Espoon poliisiin. Marian poikaystävä Lintumies-Harri on kuollut edellisenä vuonna eräällä Espoon saarella. Tasan vuosi kuoleman jälkeen saarelta löytyy kuollut mies. Kyseessä ei voi olla sattuma.

Lue katkelma kirjasta:

Tuulen puolella

Kuulusteluhuoneen ulkopuoellla Tapio Holma on odottamassa Riikkaa. Ovi jää auki ja kuulen heidän keskustelunsa.

– Mennään Riikka minun luokseni. Ei olla saatu olla kahdestaan pitkään aikaan, Tapio Holma sanoo.

– Haluan olla vähän aikaa yksin. Vie minut kotiin. Tai pääsen minä bussillakin, Riikka vastaa.

Kuulen, kuinka Riikka lähtee kävelemään. Hetken päästä Holma lähtee hänen peräänsä.

Tuulen puolella, Avain / BTJ Finland 2017

ISBN/EAN: 9789523041585