Tatu kohtaa rannalla Iiriksen, joka on kaunis ja ihana. Mutta Iiris katoaa ja Tatukin joutuu vaaraan…

Lue katkelma kirjasta:

Tatu, Iiris ja pääkallomies

Kello oli yli kymmenen kun Tatu päätti ruveta nukkumaan. Hän pesi hampaansa ja toivotti hyvää yötä äidille, joka katsoi televisiota. Sitten hän meni huoneeseensa ja sammutti valon.

Hän vilkaisi vielä ulos. Vastapäisen talin ikkunat olivat pimeät. Vain muutamassa paloi valo. Iiriksen asunnon ikkunat olivat pimeät myös. Kadun varressa seisoi muutamia autoja.

Tatun huomio kiinnittyi mieheen, joka seisoi B-rapun luona. Mies tuijotti ikkunaa, jonka takana oli Iiriksen makuuhuone.

Tatu, Iiris ja pääkallomies, Avain / BTJ Finland 2016

ISBN/EAN: 978-952-304-087-8