Aurinkoisena kesäpäivänä niitty on täynnä elämää. Upeasti kuvitettu kirja kertoo niityn eläimistä ja kasveista.

Lue katkelma kirjasta:

Sinisiipi niityllä

Kukkakärpäset

Raidallinen kukkakärpänen muistuttaa ampiaista. Kukkakärpäset ovat vaarattomia, koska ne eivät pistä.

Kukkakärpästen lentotaito on erinomainen. Ne osaavat lentää jopa takaperin. Usein kukkakärpäset syöksähtelevät nopeasti lentoon.

Sinisiipi niityllä, Avain / BTJ Finland 2016

ISBN/EAN: 978-952-304-094-6