Sapinat_kotelo_nettiin

Manu ja Sanna asuvat samassa talossa.

Aina kun he tapaavat,

tapahtuu jotain hauskaa tai outoa.

Onko joku vintillä piilossa?

Mikä on Manun salaisuus?
Mitä Manu tekee pyssyllä?

Kuka vihainen täti on?

 

Säpinät-sarjaan kuuluvat

  1. Manu ja Sanna
  2. Uusi hame
  3. Muistoja
  4. Salaisuus
  5. Rannalla
  6. Manun pyssy
  7. Äiti tulee käymään

Säpinät-sarja sopii erinomaisesti
nuorille ja aikuisille lukemisen ja
lukuharrastuksen alkutaipaleelle.

 

Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjavälityksessä. Uusimmat kirjat esitellään Uutuudet-kohdassa.