Kirjan Punainen kuin veri kansikuva

Lukiolaisnuoret löytävät yöllä muovikassillisen verisiä seteleitä. MIstä setelit ovat tulleet? Kenen verta niissä on? Kirja on ensimmäinen osa Lumikki-kirjasarjaa.

Lue katkelma kirjasta:

Punainen kuin veri

Elisa katsoi Lumikkia. Hän nousi pöydästä ja tuli Lumikin luokse.

– Kiitos, hän sanoi ja halasi Lumikkia nopeasti.

Lumikin mielestä se ei tuntunutkaan enää niin inhottavalta. Elisa jatkoi nuudeleiden syömistä.

Punainen kuin veri, Avain / BTJ Finland 2017

ISBN/EAN: 9789523041479