Prinssi Sigrid on sankari, jota kaikki rakastavat. Maailmassa ei ole toista yhtä uljasta prinssiä. Kirja kertoo prinssi Sigfridin ja orja Ottokarin tarinan.

Lue katkelma kirjasta:

Prinssi Sigrid ja orja Ottokar

Lähdimme kohti pohjoista. Siellä on Saruten saari, ja saarella kaunis Brynhilde, jota prinssi aikoi kosia.

Brynhilde oli kuuluisa. Minunkin maassani kerrottiin hänestä. Hän oli kaunis mutta kavala ja viikinkejä vahvemåi. Hän ei sopisi vaimoksi kenellekään.

Prinssi Sigrid ja orja Ottokar, Avain / BTJ Finland 2018

ISBN/EAN: 978-952-304-137-0