Selkopuhetta!

Uusi vuosi, uudet kujeet ja osoite

Papunetin selkosivujen sisällöt siirtyivät tänään osoitteeseen selko.fi. Muutosta on mietitty pitkään ja teemme sen nyt kahdessa vaiheessa.
Nyt ensimmäisessä vaiheessa muuttui vain osoite. Säilytimme sisällöt ja sivujen rakenteen samanlaisina kuin ennen. Aluksi voit vielä tulla sivuille osoitteen papunet/selko kautta, mutta jossain vaiheessa ohjaus poistuu. Uusi osoite on helppo ja selkeä: selko.fi

Selko.fi sivulle on koottu erilaisia sisältöjä selkokielellä. Arkielämä on vahvasti mukana aiheissa, mutta mukaan mahtuu myös kulttuuria.
Uudistamme sivua vähitellen. Tarkoitus on, että sivulle tulee enemmän uusia tekstejä jatkossa. Mistä sinä tarvitset tietoa selkokielellä? Mitä selko.fi-svuilla pitäisi olla?

Auta meitä keksimään uusia aiheita ja kehittämään sivua. Voit jättää ehdotuksesi kyselyymme. Kysely löytyy myös sivuston etusivulta!
Iloista ja selkeää vuotta 2018!

Kommentit

Ub

Hyää lukee ja kuuntelen ja ymärän mutta tarvitsen autaa kirjoittamista ja puhumista muut sanasto on puutuu minulle ja Voisetko autaa minulle.

Valentina

Hei! Tänään ensimainen kerta näin selko lehti. Se sopi minulle.Kiitos teille Eliisa ja sinun ystäväsi, että autatte meitä.

Kommentoi