Luminainen

Naisten terapiakeskuksen johtaja katoaa. Maria Kallio selvittää sitkeästi tapausta, oudosta väsymyksestään ja pahoinvoinnistaan huolimatta.

Kirja on neljäs osa suosittua Maria Kallio -selkokirjojen sarjaa.

Naisten terapiakeskuksen johtaja katoaa.

Onko hänet murhattu?

Maria Kallio selvittää sitkeästi

tapausta, oudosta väsymyksestään

ja pahoinvoinnistaan huolimatta.

Kirja on neljäs osa suosittua

Maria Kallio -selkokirjojen sarjaa.

Lue katkelma kirjasta:

Luminainen

Taivaalta sataa räntää, kun ryntään ravintolasta kadulle. Kävelen lähimpään baariin lämpimään. Otan ykkösoluen ja huomaan, että yhdessä pöydässä istuu Joona Kirstilä.

Kävelen Kirstilän pöytään ja kysyn: ”Miten menee?”

”Nyt menee huonosti. Elinan mukana kuolivat kaikki sanatkin.  Oletteko saaneet selville mitään?”

Luminainen, Avain / BTJ Finland 2015

ISBN/EAN: 978-952-304-073-1