Lahjakas nuori taitoluistelija Noora

löytyy kuolleena auton takakontista.

Ylikonstaapeli Maria Kallio tutkii

Nooran murhaa.

Lue katkelma kirjasta:

Kuolemanspiraali

Menemme sisälle jäähalliin ja näemme, että jäällä on valot. Muuten halli on aivan pimeänä. Janne luistelee jäällä. Hän selvästi luistelee lyhytohjelmaa, jota hän luisteli kilpailussa Nooran kanssa. Voin kuvitella Nooran luistelevan hänen viereensä. Tunnelma on aavemainen. Lopulta Janne lopettaa luistelun ja menee istumaan jonkun miehen viereen.

Menemme Koivun kanssa myös sinne. ”Olen ylikonstaapeli Kallio ja tässä on vanhempi konstaapeli Koivu. Haluamme jutella teidän kummankin kanssa.”

”Olen Rami Luoto, Jannen ja Nooran valmentaja. Miten voin auttaa?” Jannen vieressä istuva mies sanoo.

Kuolemanspiraali, Avain / BTJ Finland 2016

ISBN/EAN: 978-952-304-096-0