Ystävykset Lauriina ja Daisa pääsevät yhdessä jännittäviin seikkailuun lomamatkallaan aurinkoisessa Melonan kaupungissa.

Lue katkelma kirjasta:

Kultaiset naamiot

”Tuolla on Emilio!” Daisa huudahti. Hän tarttui minua hihasta ja lähti vetämään kohti suihkulähdettä. Sen juurella näin joukon nuoria. Heillä oli mukana sirkuspyörä, keiloja, palloja ja muita tarvikkeita. Kompuroin Daisan perässä. Olin koko ajan vähällä tuiskahtaa nenälleni. Naamiaispuku oli muuten joustava ja mukava, mutta kengät olivat minulle pari numeroa liian suuret.

Huomasin, että Emilio ilahtui, kun ilmestyimme paikalle. Hän oli pukeutunut hopeiseen narrinpukuun. Istahdin suihkulähteen reunalle. Taisin olla hiukan ihastunut Emilioon. Minä ihastun poikiin kovin helposti.

Kultaiset naamiot, Saarnikirjat 2013

ISBN/EAN: 978-952-5845-13-6