Kirjan Kissatalon asukit kansikuva

Kissan elämän alku voi olla onneton, mutta lopulta kaikki saattaa päättyä hyvin. Kodittomasta kissasta voi tulla rakas ja arvostettu perheenjäsen.

Lue katkelma kirjasta:

Kissatalon asukit

Pörris on vieläkin jörö. Se viihtyy parvekkeella ja katselee lintuja. Mutta Manteli on hyvin utelias. Sen mielestä kaikki ruokaan liittyvä on hyvin kiinnostavaa. Sen lempiruokaa on kinkku. Se seuraa Tuulan puuhia ja käy usein kertomassa Pörrikselle, mitä Tuula hommailee.

Ehkä jonakin päivänä kissat pitävät myös Tuulaa ystävänään. Ehkä jonakin päivänä ne nukkuvat hänen sylissään ja antavat hänen silittää itseään. Mutta ei ihan vielä.

Kissatalon asukit, Avain / BTJ Finland 2017

ISBN/EAN: 9789523041271