Emma, Eetu ja Arttu löytävät eräänä kesäpäivänä rantakaislikosta lokinpoikasen. Sen siipeen on sattunut eikä se voi lentää. Emma ja Eetu alkavat hoitaa pientä lokkia. Mitä sitten tapahtuu?

Lue katkelma kirjasta:

Emman ja Eetun yllätyslöytö

Eetu päättää houkutella lokinpojan lentämään. Hän levittää kätensä ja heiluttaa niitä niin kuin lintu. Siipi ei välitä. Se kuljeskelee sinne ja tänne.

Emma hakee enkelinsiivet, mutta Eetu ei usko, että siivistä on apua. Eetu muistuttaa Emmaa: – Osaa se lentää. Miten muuten se sinne kaislikkoon olisi joutunut?

Emman ja Eetun yllätyslöytö, Avain / BTJ Finland 2016

ISBN/EAN: 978-952-304-093-9