Kirjan Dracula kansikuva

Hyytävää kauhua nyt ensimmäistä kertaa selkosuomeksi!

Jonathan matkustaa Lontoosta kauas Transilvaniaan. Hän aikoo myydä talon eräälle kreivi Draculalle. Pian Jonathan huomaa, että Dracula ei ole mikä tahansa kreivi. Transilvaniassa Jonathan kokee Draculan koko kauheuden.

Pian vaarassa ovat myös Jonathanin lähimmät ystävät. Yhdessä he ryhtyvät taistelemaan kreivi Draculan pahuutta vastaan.

Tarina kreivi Draculasta on kauhukertomusten klassikko. Kirja ei sovi herkimmille lukijoille.

Lue katkelma kirjasta:

Dracula

– Hyvää iltaa! kuului äkkiä Draculan ääni Jonathanin selän takaa.

Dracula seisoi aivan Jonathanin takana, mutta Jonathan ei nähnyt häntä lainkaan peilistä. Miten se oli mahdollista?

Jonathan kääntyi ja näki Draculan. Mutta kun Jonathan katsoi taas peiliin, hän näki siellä vain oman peilikuvansa. Jonathan pelästyi niin, että leikkasi partaveitsellä haavan kasvoihinsa.

Dracula, Kehitysvammaliitto ry, Opike 2017

ISBN/EAN: 978-951-580-666-6