Mihin huoneeseen palovaroitinta ei pidä laittaa?
Mihin palovaroitin pitää kiinnittää?
Kuinka usein palohälyttimen paristo pitää vaihtaa?
Minkä värinen merkki opastaa hätätieuloskäynnille?
Mikä on yleinen hätänumero?
Kuka saa korjata rikkinäisen sähkölaitteen?
Milloin saan lopettaa hätäpuhelun?
Missä pyykkejä voi kuivattaa?
Milloin saan soittaa hätänumeroon?
Mitä teen, jos rappukäytävässä on savua?