Kirjan Alligaattori kansikuva

Kaksi kaverusta lähtee hakemaan kalastajavenettä Sipoosta. Siitä alkaa seikkailu, joka johtaa keski-ikäiset miehet kaikenlaisten alligaattorien ja ihmisten pariin. Onko entiseen elämään enää paluuta?

Lue katkelma kirjasta:

Alligaattori

– MItä sä puhuit kadonneesta alligaattorista? Kysyin Kirveeltä, kun muistin mitä oli tapahtunut,

– Tarkoititko sä laulua vai oikeeta alligaattoria? tarkistin.

– Mä tarkoitin tommosta, Kirves sanoi ja heilautti päätään kohti aidalla eristettyä aluetta.

Matalan punatiilisen omakotitalon pihaan oli kaivettu pieni lampi. Sen rannalla makasi viisi alligaattoria. Pedot näyttivät raukeilta. Mutta ne nostivat päätään, kun lähestyimme aukiota.

Alligaattori, Avain / BTJ Finland 2017

ISBN/EAN: 9789523041516