Tekijä: Satu LeiskoKustantaja: Avain / BTJ Finland 2018ISBN/EAN: 978-952-304-168-4
Tekijä: Pertti RajalaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2018ISBN/EAN: 978-952-304-132-5
Tekijä: Maijaliisa DieckmannKustantaja: Avain / BTJ Finland 2018ISBN/EAN: 978-952-304-137-0
Tekijä: Sinikka ja Tiina NopolaKuvittaja: Anne StoltMukauttaja: Hanna MännikkölahtiKustantaja: Avain / BTJ Finland 2018ISBN/EAN: 978-952-304-156-1
Tekijä: Kari VaijärviKuvittaja: Jukka MurtosaariKustantaja: Cultura 2017ISBN/EAN: 978-952-9501-75-5
Tekijä: Tittamari MarttinenKuvittaja: Päivi NiinikangasKustantaja: Opike / KVL 2017ISBN/EAN: 978-951-580-675-8
Tekijä: Harri VeistinenMukauttaja: Leena KaivosojaKustantaja: Opike / KVL 2017ISBN/EAN: 978-951-580-678-9
Tekijä: Jasu RinneojaKustantaja: Reuna 2017ISBN/EAN: 978-952-7221-20-4
Tekijä: Sanna-Leena KnuuttilaKustantaja: Reuna 2017ISBN/EAN: 978-952-7221-04-4
Tekijä: Seija Niinistö-SamelaKustantaja: Kustannus oy Pieni Karhu 2017ISBN/EAN: 978-952-5321-98-2
Tekijä: Satu LeiskoKuvittaja: Marjo NygårdKustantaja: Opike / KVL 2017ISBN/EAN: 978-951-580-677-2
Tekijä: Marita HauhiaKuvittaja: Anne RandénKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 978-952-304-129-5
Tekijä: Leena LehtolainenMukauttaja: Leena KaivosojaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041585
Tekijä: Mervi HeikkiläKuvittaja: Marjo NygårdKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041271
Tekijä: Salla SimukkaMukauttaja: Hanna MännikkölahtiKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041479
Tekijä: MIka WaltariMukauttaja: Pertti RajalaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041455
Tekijä: Tuija TakalaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041394
Tekijä: Tapani BaggeKuvittaja: Jussi KaakinenKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041516
Tekijä: Salla SimukkaMukauttaja: Hanna MännikkölahtiKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041547
Tekijä: Jules VerneMukauttaja: Pertti RajalaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2017ISBN/EAN: 9789523041288
Tekijä: Bram StokerMukauttaja: Johan Werkmäster; suomennos Ari SainioKustantaja: Kehitysvammaliitto ry, Opike 2017ISBN/EAN: 978-951-580-666-6
Kustantaja: Suomen partiolaiset 2016
Tekijä: Seija Niinistö-Samela Juha Samela (kuvat)Kustantaja: Avain / BTJ Finland 2016ISBN/EAN: 978-952-304-094-6
Tekijä: Leena LehtolainenLeena Kaivosoja-JukkolaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2016ISBN/EAN: 978-952-304-096-0
Tekijä: Rajala, PerttiKustantaja: Avain / BTJ Finland 2016ISBN/EAN: 978-952-304-088-5
Tekijä: Marita Hauhia Anne Randén (kuvitus)Kustantaja: Avain / BTJ Finland 2016ISBN/EAN: 978-952-304-093-9
Tekijä: Rudyard Kipling Selkomukautus Pertti RajalaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2016ISBN/EAN: 978-952-304-092-2
Tekijä: Tuija Takala Jani Ahti (kuvat)Kustantaja: Opike / KVL 2016ISBN/EAN: 978-951-580-654-3
Tekijä: Marja-Leena TiainenKustantaja: Avain / BTJ Finland 2016ISBN/EAN: 978-952-304-087-8
Tekijä: Marja SimolaKustantaja: Kirjokansi 2016ISBN/EAN: 978-952-714-212-7
Tekijä: Alkuperäinen Juhani AhoMukauttaja: Pertti RajalaKustantaja: Oppimateriaalikeskus Opike 2016ISBN/EAN: 978-951-580-638-3.
Tekijä: Karoliina Suoniemi Kustantaja: Avain / BTJ Finland
Tekijä: Alkuperäinen Reijo MäkiMukauttaja: Ari SainioKustantaja: Opike / KVL 2015ISBN/EAN: 978-951-580-630-7
Tekijä: Stevenson, R.L.Mukauttaja: Rajala, PerttiKustantaja: Avain / BTJ Finlnad 2015ISBN/EAN: 978-952-304-074-8
Tekijä: Lehtolainen, LeenaMukauttaja: Kaivosoja-Jukkola, LeenaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2015ISBN/EAN: 978-952-304-073-1
Tekijä: Tiainen, Marja-LeenaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2015ISBN/EAN: 978-952-304-064-9
Tekijä: Mäki, MaijuKustantaja: Opike / KVL 2015ISBN/EAN: 978-951-580-631-4
Tekijä: Rajala, PerttiKustantaja: Avain / BTJ Finland 2015ISBN/EAN: 978-952-304-075-5
Tekijä: Marjaana Kanerva, Ritva Kostamo Kustantamo: Kirjapaja 2015
Tekijä: Pertti Rajala Kustantaja: Opike 2015
Tekijä: Marianne Kulmala Kuvitus ja taitto: Kirsi Tapani Kustantaja: Aivoliitto ry 2015
Tekijät: Lauri Räty ja Petteri Kukkaniemi Kustantaja: Kehitysvammaisten Palvelusäätiö 2015.
Tekijä: Lehtolainen, LeenaMukauttaja: Kaivosoja-Jukkola, LeenaKustantaja: Avain / BTK Finland 2014ISBN/EAN: 978-952-304-047-2
Tekijä: Tuula PuranenKustantaja: Satukustannus 2014ISBN/EAN: 978-951-866-862-9
Tekijä: Mälkiä, NiinaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2014ISBN/EAN: 978-952-304-039-7
Tekijä: Rajala, PerttiKustantaja: Avain / BTJ Finland 2014ISBN/EAN: 978-952-304-038-0
Tekijä: Ari Sainio Kuvitus: Carola Koskinen Kustantaja: Opike / KVL 2014
Tekijä: Ari Sainio Kuvitus: Arto Törmänen Julkaisija: Papunet / KVL 2014
Tekijä: Pertti Rajala Kustantaja: Avain 2014
Tekijä: Tiainen, Marja-LeenaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2014ISBN/EAN: 978-952-304-030-4
Tekijä: Marianne Kulmala Kuvitus ja taitto: Kirsi Tapani Kustantaja: Aivoliitto ry 2014
Tekijä: Satu LeiskoKustantaja: Opike/KVL 2014ISBN/EAN: 978-951-580-571-3
Tekijä: Niina Mälkiä Valokuvat: Ilkka Ärrälä Kustantaja: Avain 2014
Tekijä: Rajala, PerttiKustantaja: Opike / KVL 2014 2014ISBN/EAN: 978-951-580-563-8
Tekijä: Levola, KariMukauttaja: Levola, JaanaKustantaja: Saarnikirjat 2013ISBN/EAN: 978-952-5845-11-2
Tekijä: Lönn, PasiKustantaja: Saarnikirjat 2013ISBN/EAN: 978-952-5845-12-9
Tekijä: Marttinen, Tittamari & Toivola, RitvaKustantaja: Saarnikirjat 2013ISBN/EAN: 978-952-5845-13-6
Tekijä: Jenni Sipilä Julkaisija: Papunet-verkkopalveluyksikkö 2013
Tekijä: Seija Niinistö-SamelaKustantaja: Kustannus Oy Pieni Karhu 2013ISBN/EAN: 978-952-5321-89-0
Tekijä: Härkönen, Anna-LeenaMukauttaja: Kartio, JohannaKustantaja: Kehitysvammaliitto, Oppimateriaalikeskus Opike 2013ISBN/EAN: 978-951-580-554-6
Tekijä: Vaijärvi, Kari & Murtosaari, JukkaKustantaja: Cultura 2013ISBN/EAN: 978-952-9501-69-4
Tekijä: Seija Niinistö Samela, Juha Samela Kustantaja: Kustannus Oy Pieni Karhu 2013
Tekijä: Timo Härkönen Kustantaja: Tuotantotalo Maria Oy 2013
Tekijä: Mälkiä, NiinaKustantaja: Avain / BTJ Finland Oy 2013ISBN/EAN: 978-952-304-004-5
Tekijä: Lehtolainen, LeenaMukauttaja: Kaivosoja-Jukkola, LeenaKustantaja: Avain / BTJ Finland Oy 2013ISBN/EAN: 978-952-304-003-8
Tekijä: Pertti Rajala Kustantaja: Avain / BTJ Finland 2013
Tekijä: Eerola, EevaKustantaja: Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy 2013ISBN/EAN: 978-952-247-417-9
Tekijä: Pertti RajalaKustantaja: Avain / BTJ Finland 2012ISBN/EAN: 978-951-692-951-7
Kirjoittaja: Marianne Kulmala Kustantaja: Suomen Nuortentalo Oy
Selkokirjoja voi ostaa Selkokeskuksen verkkokaupasta.