Aarresaari on seikkailukirjojen klassikko. Nuori Jim saa käsiinsä aarrekartan ja lähtee etsimään aarretta. Alkaa jännittävä seikkailu, joka vie Jimin aarresaarelle.

Aarresaari on ensimmäinen Avaimen selkokielisten klassikoiden sarjassa.

Kustanjaja: Avain / BTJ Finland 2015

Lue katkelma kirjasta:

Aarresaari

Kaikki oli minulle uutta ja ihmeellistä: lyhyet komentosanat, pillinpuhallukset ja miesten kiireiset puuhat laivalyhtyjen tuikkivassa valossa.

”Kuule Silver, aloita nyt laulu”, joku joukosta ehdotti.

”Se entinen”, toinen lisäsi.

”Oikein miehet”, Silver sanoi aloitti minulle tutun laulun:

Viisitoista miestä arkulla vainaan. Ja joko miehistö yhtyi sitten:

Hei ja rommia pullo!

Aarresaari, Avain / BTJ Finlnad 2015

ISBN/EAN: 978-952-304-074-8