Sibelius, sauna ja sisu. Vai jotain ihan muuta? Millainen maa Suomi on?

Kirja kertoo Suomesta ja suomalaisista, luonnosta ja ihmisistä täällä. Mukana on hauskoja juttuja ja tiukkaa asiaa.

Lue katkelma kirjasta:

100 totuutta Suomesta

Suomalaiset ja ruotsalaiset

Suomi oli pitkään osa Ruotsia. Kaiketi tästä on jäänyt suomalaisille tunne, että ruotsalaiset ovat meitä parempia. Nykyisin Ruotsi on suomalaisille sekä rakkauden että kateuden ja naurunkin kohde. Ruotsalaisille suomalaiset ovat kuin pikkuveli, jota täytyy neuvoa ja opastaa. Tästä suomalaiset eivät pidä.

100 totuutta Suomesta, Avain / BTJ Finland 2016

ISBN/EAN: 978-952-304-088-5